skjema egenmelding Ved sykdom elever fravær

Jeg lå her, hostet og elendig, og lurte på hva i all verden jeg skulle gjøre. Jobben min krevde at jeg skulle lever arbeid selv om jeg følte meg som en klemme av gammelt toalettpapir. Men så kom jeg på noe genialt - egenmelding! Ingen trenger å vite at jeg er syk. Jeg kan bare fikse alt selv. Så jeg tok en titt på noen av de beste skjemaene for egenmelding jeg kunne finne på nettet, og her er mine favoritter:

A1c Egenmelding

A1c Egenmelding

Dette er et flott skjema for deg som vil være veldig spesifikk om hvorfor du er borte fra jobb. Du må svare på spørsmål om type sykdom, varighet og hvorfor du ikke vil ha en legeerklæring. Og hvis du er litt redd for at sjefen din ikke vil akseptere det, har du et ekstra felt der du kan legge til en personlig begrunnelse. Kanskje du bare vil si "Jeg har faktisk sett alle episodene av Friends og måtte ta en dag fri for å prosessere".

Husmanss: Skjema for egenmelding ved sykdom

Skjema for egenmelding ved sykdom

Dette er en ganske standard egenmeldingsskjema der du bare fyller ut informasjonen din og forklarer hvorfor du er syk. Det beste med dette skjemaet (nei, faktisk den eneste gode tingen) er navnet. Husmanss. Det høres ut som et sted du drar når du vil ha en god middag, ikke når du er syk og desperat.

Så det er mine to favorittskjemaer for egenmelding. Selv om jeg egentlig vil bruke min hjemmedag på å spise pizza og se på Netflix, føler jeg meg i det minste litt bedre med tanken på at jeg kan stikke av fra jobben uten å måtte forklare alt for detaljert. Takk, internett!

If you are looking for A1c Egenmelding you've visit to the right place. We have 6 Pics about A1c Egenmelding like A1c Egenmelding, egenmelding ved sykdom and also Husmanss: Skjema For Egenmelding Ved Sykdom. Here it is:

A1c Egenmelding

A1c Egenmelding motmalet.portfolio.no

a1c

Egenmelding Ved Sykdom

egenmelding ved sykdom abcdocz.com

sykdom

Eksperten Om Egenmelding - Stavanger Aftenblad

Eksperten om egenmelding - Stavanger Aftenblad www.aftenbladet.no

eksperten

Skjema For Egenmeldinger - Compendia24

Skjema for egenmeldinger - Compendia24 compendia24.no

ferien skjema etter hvem hva verneombud skal

Husmanss: Skjema For Egenmelding Ved Sykdom

Husmanss: Skjema For Egenmelding Ved Sykdom husmannsplassen.blogspot.com

skjema sykdom husmanss etter

Egenmelding Ved Sykdom

egenmelding ved sykdom abcdocz.com

ved sykdom elever fravær

Skjema for egenmeldinger. Skjema sykdom husmanss etter. A1c


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar