skjema dose 2 Daily dose (2)

Hei, mine fine folk! Dere trodde vel ikke at jeg hadde glemt dere? Nei, nei, nei. Jeg må jo dele mine daglige doser med humor og glede, ikke sant? Og derfor har jeg noen fantastiske bilder som jeg vil vise dere i dag. For jeg tror at alle trenger litt latter og smil i livet sitt, spesielt når dagene blir mørkere og kaldere. Så, la oss starte med det første bildet. Dette bildet er så morsomt at jeg nesten falt av stolen. Det er en katt som sitter på en hylle, med en helt oppsiktsvekkende ansiktsuttrykk. Jeg mener, se på øynene! De er så store og runde at det ser ut som om katten prøver å se inn i din sjel. Og så har du den lille tungen som stikker ut av munnen. Det er som om katten sier: "Jeg er virkelig ikke sikker på hva som skjer her, men jeg liker det". Og det er akkurat det jeg sier når jeg ser på dette bildet. Jeg liker det! Det andre bildet er også fantastisk. Det er en hund som ser ut som om den har blitt fanget i å gjøre noe galt. David Hasselhoff ville kalt det "The Guilty Look". Du vet hvordan det er når du kommer hjem og ser at hunden din har spist opp hele sofaen eller gnagd på skoa dine. Vel, dette bildet er akkurat sånn. Hunden ser så fornøyd ut, men samtidig skjønner den at den har gjort noe den ikke skulle gjort. Jeg mener, se på den lille dokka i bakgrunnen. Det gjør hele bildet enda bedre. Jeg kan ikke stoppe å le når jeg ser disse bildene. De er virkelig fantastiske. Og jeg håper de har fått deg til å le også. Så gå videre og del dem med vennene dine. La dem også få en dose med latter og glede. Vi trenger alt vi kan få i disse urolige tider, ikke sant? Takk for at du tok deg tid til å se på disse bildene med meg. Og husk, smil og vær glad. Det er det beste du kan gjøre for deg selv og verden rundt deg.

If you are searching about Daily Dose (2) - The Tango you've visit to the right web. We have 8 Images about Daily Dose (2) - The Tango like Vaktliste skjema, Stillaskontroll-skjema-2 and also Daily Dose (2) - The Tango. Read more:

Daily Dose (2) - The Tango

Daily Dose (2) - The Tango thetango.net

thetango

Daily Dose (2) - The Tango

Daily Dose (2) - The Tango thetango.net

dubetz

Daily Dose (2) - The Tango

Daily Dose (2) - The Tango thetango.net

dose daily 17th sarah august am

Vaktliste Skjema

Vaktliste skjema kjorebokregler.blogspot.com

skjema kjørebok overordnet verktøy såkalt gannt gir

Stillaskontroll-skjema-2

Stillaskontroll-skjema-2 www.kvalitetskontroll.no

Doserings- Og Pilleesker Med Tilleggsutstyr - Apotek 1

Doserings- og pilleesker med tilleggsutstyr - Apotek 1 www.apotek1.no

skjema 1stk tilleggsutstyr apotek1

LIIMS' S - L'DOSE 2 - YouTube

LIIMS' S - L'DOSE 2 - YouTube www.youtube.com

Daily Dose (2) - The Tango

Daily Dose (2) - The Tango thetango.net

dose daily 10th sarah september am

Daily dose (2). Daily dose (2). Daily dose (2)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar