mal brev fra nissen Brev nisse

Hei alle sammen! Dette er en hyggelig nisse som skriver til dere i dag. Jeg har mottatt noen brev fra noen av dere, og jeg vil gjerne svare på dem alle sammen. Men først må jeg få si at jeg elsker å få brev fra dere! Det er så hyggelig å vite at dere tenker på meg og at dere gleder dere til jul.

Brev fra Bitten

Boken 'Breve Fra Nissen'

Tusen takk for brevet ditt, Bitten! Jeg er så glad for å høre at du ønsker deg en dukke til jul. Jeg skal gjøre mitt beste for å oppfylle ønsket ditt. Husk å være snill mot søsknene dine og å hjelpe til hjemme, så vil jeg garantert komme på besøk til deg julaften.

Brev fra Elisabeth

Brev fra Elisabeth på bloggen hennes

Hei Elisabeth! Tusen takk for brevet ditt. Jeg ble så glad for å lese det! Det høres ut som om dere har det veldig fint hjemme hos dere. Jeg noterer meg at du ønsker deg en sykkel til jul, og jeg skal se hva jeg kan gjøre med det. Pass på å hjelpe til og å være snill mot andre, så kommer jeg garantert på besøk til deg også.

Det var alt for i dag, kjære venner. Jeg gleder meg sånn til å se dere alle igjen til jul! Husk å være snille mot hverandre og å hjelpe til hjemme, så vil dere garantert oppleve en magisk jul.

If you are searching about 24 personlige breve fra nissen you've visit to the right place. We have 8 Images about 24 personlige breve fra nissen like Pin på jul, Brev Mal Barn - Skjema and also 24 personlige breve fra nissen. Read more:

24 Personlige Breve Fra Nissen

24 personlige breve fra nissen www.detvier.dk

julemanden brev nissen selv jer

Ankomstbrev Fra Rampenissen Lite Printe På A4 Ark ToneroseDesign

Ankomstbrev fra rampenissen lite printe på a4 ark ToneroseDesign tonerosedesign.com

Brev Mal Barn - Skjema

Brev Mal Barn - Skjema skjema-1.blogspot.com

Brev Til Julenissen Mal - Skjema

Brev Til Julenissen Mal - Skjema skjema-1.blogspot.com

Breve Fra Nissen Af Ditte Thorngaard - Paperback Bog - Gucca.dk

Breve Fra Nissen af Ditte Thorngaard - Paperback Bog - Gucca.dk www.gucca.dk

nissen bog gucca ditte travle forældre lige får hjælp klippe

Pin På Jul

Pin på jul www.pinterest.com

ElisabethsBorg.blogspot.com: November 2010

ElisabethsBorg.blogspot.com: november 2010 elisabethsborg.blogspot.com

brev nisse

Gratis Historie Med 24 Breve Fra Nissen | Kreativ Med Ungerne I 2021

Gratis historie med 24 breve fra nissen | Kreativ med ungerne i 2021 www.pinterest.com

Gratis historie med 24 breve fra nissen. Brev mal barn. Brev nisse


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar