skjema 04 Regobs: januar 2016

Hei alle sammen! Jeg har et genialt triks for å unngå forkjølelse - mat! Nei, jeg tuller ikke. Mat kan faktisk være et effektivt våpen mot de plagsomme symptomene på en forkjølelse. Så, hva bør du spise? Vel, her er noen av mine personlige favoritter: For det første er ingefær et must. Ingefær er kjent for å lindre kvalme og oppkast, og det kan også hjelpe mot forkjølelse. Jeg pleier å legge en teskje ingefær i te, eller du kan tilsette det i suppe eller wok. En annen favoritt er hvitløk. Hvitløk er kjent for sine antibakterielle egenskaper, noe som gjør det perfekt for å bekjempe forkjølelse. Du kan tilsette hvitløk i nesten alt - fra pasta til salater. Og tro det eller ei, men kål er også et kraftig våpen mot forkjølelse. Kål inneholder nemlig stor mengder vitamin C, som er essensielt for et sunt immunsystem. Du kan tilberede kål på mange måter - fra å bake det i ovnen til å tilsette det i suppe. Hvis du føler deg ekstra sliten eller stresset, kan det også være lurt å drikke en kopp kamille-te. Kamille har en beroligende effekt på kroppen, noe som kan hjelpe deg med å få bedre søvn og lindre stress. Så, der har du det - noen matvarer som kan hjelpe deg med å bekjempe forkjølelse. Men, husk også å praktisere god hygiene og unngå kontakt med andre som er syke. Og hvis du likevel blir syk, er det viktig å ta seg tid til å hvile og la kroppen få restituere seg. Nå, hva med å bytte tema litt? Jeg fant noen morsomme bilder på nettet, sjekk dem ut! Først har vi dette skjemaet for sykmelding del D. Jeg mener, hvem vil ikke fylle ut dette når man har en skikkelig trøblete forkjølelse? En ting er sikkert, jeg vil gjerne fylle ut denne sykmeldingen hvis det betyr at jeg kan bli hjemme og spise ingefær og kål i fred og ro. sykmelding del D skjema Og så har vi denne skjermen fra regObs. Jeg husker når jeg pleide å jobbe på en skogstasjon og skulle lage daglige rapporter om været og skyene. Jeg skulle ønske jeg bare kunne brukt dette i stedet for å måtte skrive notater for hånd. Uansett, jeg synes denne skjermen alltid får meg til å le litt. regObs skjerm Vel, det var alt jeg hadde for i dag! Takk for at du leste, og husk å spise din ingefær og kål. Vi sees snart!

If you are looking for Skjema for vurdering av mange elever (Kvalitetsmodellen you've visit to the right place. We have 6 Pics about Skjema for vurdering av mange elever (Kvalitetsmodellen like Husmanss: Sikker Jobb Analyse Skjema Anlegg, Skjema for vurdering av mange elever (Kvalitetsmodellen and also regObs: januar 2016. Here it is:

Skjema For Vurdering Av Mange Elever (Kvalitetsmodellen

Skjema for vurdering av mange elever (Kvalitetsmodellen musikkpedagogikk.no

skjema vurdering mange elever

RegObs: Januar 2016

regObs: januar 2016 regobs.blogspot.com

regobs felles mye våre skjema til

RegObs: Januar 2016

regObs: januar 2016 regobs.blogspot.com

regobs våre mye skjema felles nye

Mat Mot Forkjølelse: Sykmelding Del D Skjema

Mat mot forkjølelse: Sykmelding del d skjema matmotforkjolelse.blogspot.com

Keluargaberbisnis: Skjema For Søknad Om Velferdspermisjon

Keluargaberbisnis: Skjema For Søknad Om Velferdspermisjon keluargaberbinsis.blogspot.com

Husmanss: Sikker Jobb Analyse Skjema Anlegg

Husmanss: Sikker Jobb Analyse Skjema Anlegg husmannsplassen.blogspot.com

skjema sikker husmanss

Skjema sikker husmanss. Regobs: januar 2016. Skjema for vurdering av mange elever (kvalitetsmodellen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar