å sende rekommandert Rekommandert on acast

Gjett hva jeg fant på internettet i dag! To ganske rare bilder som fikk meg til å le høyt og lurer på hva som skjedde. Det første bildet viser en tydelig veldig frekk person som stjal en PC, men det mest interessante er hvordan personen gjorde det. Tyven tok en hentelapp, skrev en falsk underskrift og brukte den til å hente PC-en, genialt eller hva? Jeg lurer på om personen hadde sett for mange krimfilmer eller om det bare var en tilfeldighet at det funket. Uansett, jeg føler meg litt merkelig av å le av tyveri, men når det gjøres på en litt kreativ måte kan man ikke annet enn å forundre seg.

"Sende Brev Til Utlandet"?

Det andre bildet jeg kom over fikk meg til å lure på hva slags tjenester som tilbys på nettet nå til dags. Der ser man nemlig en annonse som sier "Sende Brev Til Utlandet - Skjema". Jeg mener, jeg bryr meg ikke om å sende brev til utlandet, men er det noe folk gjør så ofte at det trenger en egen tjeneste på nettet? Jeg føler meg som en dinosaur som fortsatt skriver brev, men når mitt neste brev til min gamle bestemor i England skal sendes så tror jeg fortsatt jeg kommer til å bruke vanlig postgang. Jeg lurer på om det er noen der ute som bruker denne tjenesten eller om det er bare en gimmick som noen har funnet på for å skaffe seg litt oppmerksomhet i en vanskelig tid.

Slike rare ting på nettet får meg til å lure på hva som er neste. Kanskje noen finner på en tjeneste som gjør det mulig for deg å sende godteri i posten, eller en app som matcher deg med folk som liker å høre på samme musikk som deg, eller kanskje en tjeneste som gjør at du kan leie en pålitelig venn for kvelden når du trenger det? Hva tror du vil dukke opp på nettet neste?

Bilde av en PC

Genialt eller bare rar?

Så tilbake til det første bildet, hva tror du om denne geniale tyven? Burde politiet bli bedre på å sjekke legitimasjon og underskrifter i stedet for å spørre deg om du har sett noe mistenkelig? Eller er dette bare et eksempel på hvordan noen kan utnytte systemet for å gjøre noe dårlig? Uansett hva du tenker er jeg ganske sikker på at du ikke kan la være å smile når du ser dette bildet.

Bilde av en annonse for å sende brev til utlandet

I disse tider hvor vi alle sliter med en pandemi ville det kanskje være fint å ha noen rare og morsomme ting å se på. Det er det som gjør internettet så flott, du kan aldri vite hva du kommer til å finne. Så vær åpen for nye ting, og hvis du finner noe rart eller morsomt, ikke nøl med å dele det med vennene dine. Kanskje det vil få dem til å smile også.

If you are searching about Stjal PC med hentelapp og falsk underskrift – VG you've came to the right web. We have 8 Images about Stjal PC med hentelapp og falsk underskrift – VG like Nabovarsel rekommandert, Rekommandert on acast and also Stamboktjenester – P.R.E. Norge. Read more:

Stjal PC Med Hentelapp Og Falsk Underskrift – VG

Stjal PC med hentelapp og falsk underskrift – VG www.vg.no

Forskjellige Land - Fantasi - Postkort (Samling Av 133) - - Catawiki

Forskjellige land - Fantasi - Postkort (Samling av 133) - - Catawiki www.catawiki.com

Husleieloven § 1-5 [med Kort Forklaring] - Lovkommentar.no

Husleieloven § 1-5 [med kort forklaring] - Lovkommentar.no www.lovkommentar.no

lovkommentar

Nabovarsel Rekommandert

Nabovarsel rekommandert midlertidigoppholdstillatelse.blogspot.com

nabovarsel protester kommune eigersund skjema kunne elektronisk offentlig fra

Stamboktjenester – P.R.E. Norge

Stamboktjenester – P.R.E. Norge prenorge.no

Rekommandert On Acast

Rekommandert on acast www.acast.com

acast

Sende Brev Til Utlandet - Skjema

Sende Brev Til Utlandet - Skjema skjema-1.blogspot.com

Rekommandert Brev - Bring.no

Rekommandert brev - bring.no www.bring.no

brev koster hva sende

Rekommandert on acast. Nabovarsel protester kommune eigersund skjema kunne elektronisk offentlig fra. Forskjellige land


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar