i skjema på engelsk Skjema skifte norges domstoler arv domstol

Åååååh, dette blir jo så gøy! Jeg har nettopp fått tak i litt data som jeg skal bruke til å lage en helt fantastisk HTML-post til dere. Gleder meg skikkelig! Okay, folkens, dere aner ikke hva jeg har funnet på nettet nå. Jeg har kommet over noen skjema som er så latterlige at jeg tror jeg har latterkrampe i en uke fremover. Dere vet de skjemaene du må fylle ut når du skal kanskje søke om en stilling eller bestille noe spesielt, ja? Disse skjemaene tar det jo helt ut i den raske elva! Det første skjemaet jeg fant heter "Skjema engelsk". Altså, hva slags tulle-navn er det? Jeg trodde jeg skulle se et skjema med engelske setninger jeg måtte oversette eller noe, men hva får jeg? Et skjema med bare bilder av små figurer og en haug med linjer under! Hva er dette for noe? Hva skal man egentlig gjøre med dette skjemaet? Er det et puslespill eller noe? Men det stopper ikke der - for det neste skjemaet jeg fant etterpå heter "Husmanss: Våpensøknad Skjema På Nett". Jeg mener, våpensøknad? Er det ikke litt skummelt å tenke på at det finnes et skjema der du kan søke om å få kjøpe et våpen? La oss heller fokusere på designet til skjemaet - altså, sjekk ut hvor mange farger de har brukt! Rosa, grønt og turkis? Vær så snill! Og er det virkelig nødvendig å ha med en helt unødvendig hodeskalle-illustrasjon og små pistolskilt? Noen har brukt litt for mye tid på å designe dette skjemaet, det er helt sikkert. Men tilbake til skjemaet som heter "Skjermbilde - Copy 1.JPG", så må jeg si at jeg ikke helt forstår hva som står på norsk der. Men sjekk ut dette bildet - det ser ut som om det er fra Windows 95, med tre-fire forskjellige skrifttyper som aldri skal være sammen. Og hva er det med JPEG-komprimeringen? Bildet er jo helt pikselert og vanvittig! Jeg kan ikke forestille meg hvordan noen kan fylle ut dette og sende det inn uten å miste forstanden. Jeg vil ikke si for mye, men jeg tror jeg har kommet frem til en konklusjon. Hvis du noen gang kommer over et skjema som ser ut som disse, eller hvis du må fylle ut et skjema med utrolig mye farger og rare illustrasjoner, så kan du være sikker på at noen har prøvd å tulle med deg. Men jeg kan ikke annet enn å le når jeg tenker på at noen faktisk har lagd disse skjemaene og sendt de ut til verden. Håper du har likt denne morsomme posten min. Jeg har hvertfall hatt det morsomt! Vi sees neste gang!

If you are looking for Fullmakt Skjema Nav - Skjema you've came to the right place. We have 8 Images about Fullmakt Skjema Nav - Skjema like Fullmakt Skjema Nav - Skjema, Fullmakt - Registrera fullmakt via blankett and also Skjema engelsk. Here you go:

Fullmakt Skjema Nav - Skjema

Fullmakt Skjema Nav - Skjema skjema-1.blogspot.com

Norsk Grammatikk Verb – Vifte Til Vedovn

Norsk grammatikk verb – Vifte til vedovn energo-perm.ru

Husmanss: Våpensøknad Skjema På Nett

Husmanss: Våpensøknad Skjema På Nett husmannsplassen.blogspot.com

Fullmakt - Registrera Fullmakt Via Blankett

Fullmakt - Registrera fullmakt via blankett wraswa.org.au

Skjema | Norges Domstoler

Skjema | Norges Domstoler www.domstol.no

skjema skifte norges domstoler arv domstol

Skjema Engelsk

Skjema engelsk kjorebokregler.blogspot.com

skjema engelsk ambassade østerbro tyrkiske mandag såkaldte angrebet ligger natten blev tyrkias molotovcocktails

C Skjema Engelsk

C Skjema Engelsk www.scribd.com

skjema engelsk

Husmanss: Skjema For Fullmakt Engelsk

Husmanss: Skjema For Fullmakt Engelsk husmannsplassen.blogspot.com

Norsk grammatikk verb – vifte til vedovn. C skjema engelsk. Skjema skifte norges domstoler arv domstol


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar