formelt brev på dansk -dronningetitel til camilla giver klarhed • kendte.dk

Hei dere! Jeg har funnet noen eksempler på brev som jeg har lyst til å dele med dere. Som en som alltid liker å gjøre ting på min egen morsomme måte, måtte jeg legge til en liten vri på disse brevene. Så, jeg får presentere dere for mine morsomme versjoner av disse brevene! Først opp er et lærerbrev. Jeg vet at det vanligvis er seriøst, men her er min humoristiske tolkning:

Skriblerier på Papir: Lærerbrev

Kjære Lærer,

Jeg skriver dette brevet fordi jeg er bekymret. Ikke bekymret for meg selv, men for deg. Du har sittet på den harde stolen din i time etter time. Du har tatt deg av oss og våre problemer uten å klage. Så jeg tenkte at jeg skulle hjelpe deg litt.

Jeg har noen forslag til hvordan du kan gjøre lærerjobben din litt morsommere:

  • Bytt ut tavlen med et lerret og mal portrettet av deg selv mens du underviser.
  • Ha en konkurranse om hvem som kan sprette en ball høyest på hodet mens du holder en prøve.
  • Lær elevene dine hvordan man tar selfies med en linjal, slik at de kan ta Instagram-bilder av seg selv mens de tar notater.
Lærerbrev

Vennlig hilsen

Din morsomme elev

Nå er det på tide med et brev som jeg selv har skrevet flere ganger: en jobbsøknad! Men, som vanlig, ikke på den vanlige måten:

Vil du ha en bedre jobb? Les min humoristiske jobbsøknad!

Kjære Sjefen,

Takk for at du vurderer min søknad. Jeg vil være ærlig - jeg er ikke den beste kandidaten på papiret. Jeg har faktisk aldri skrevet en søknad tidligere. Men, jeg har noen særegne talenter som du vil sette pris på:

  • Jeg nevnte det allerede: jeg har aldri skrevet en jobbsøknad tidligere. Så jeg er en reell utfordring for deg! Hvis du vil ansette meg, vil du virkelig få testet lederferdighetene dine!
  • Jeg har et fantastisk utvalg av sokker. Jeg tror at en jobb ikke er komplett uten et par fargerike sokker.
  • Jeg tømmer alltid skuffene i slutten av arbeidsdagen. Ingen vil liker å finne noen overraskelser når de kommer tilbake neste dag.
Jobbsøknad

Så hva sier du, sjefen? Vil du prøve å ansette meg og se om jeg holder mitt løfte om å underholde deg?

Vennlig hilsen,

En desperat jobbsøker

Jeg håper at dere har likt mine morsomme versjoner av disse brevene. Det er alltid godt å kunne se på livet litt annerledes!

If you are looking for Skriftlig prøve i Dansk FP10 | Læserbrev you've came to the right page. We have 8 Pictures about Skriftlig prøve i Dansk FP10 | Læserbrev like Ind i dansk - Hjælp til analyse og skrivning i danskundervisningen og, -Dronningetitel til Camilla giver klarhed • Kendte.dk and also Det formelle brev Jobansøgning - YouTube. Here it is:

Skriftlig Prøve I Dansk FP10 | Læserbrev

Skriftlig prøve i Dansk FP10 | Læserbrev skolehjaelpen.dk

-Dronningetitel Til Camilla Giver Klarhed • Kendte.dk

-Dronningetitel til Camilla giver klarhed • Kendte.dk kendte.dk

Svar Fra Kulturdepartementet - Videresender Til Språkrådet - Nyheter

Svar fra kulturdepartementet - videresender til Språkrådet - Nyheter www.nuug.no

Ind I Dansk - Hjælp Til Analyse Og Skrivning I Danskundervisningen Og

Ind i dansk - Hjælp til analyse og skrivning i danskundervisningen og indidansk.dk

Eksperten, Der Ved Meget Om Det Hele | Kristeligt Dagblad

Eksperten, der ved meget om det hele | Kristeligt Dagblad www.kristeligt-dagblad.dk

Bra Exempel På Personligt Brev - 5 Vanliga Misstag Personligt Brev Unik

Bra Exempel På Personligt Brev - 5 Vanliga Misstag Personligt Brev Unik discovermcu.blogspot.com

Personligt Brev Gymnasieelev

Personligt Brev Gymnasieelev provansokningsbrev.blogspot.com

brev forventer sendte danmark ogsa lokke

Det Formelle Brev Jobansøgning - YouTube

Det formelle brev Jobansøgning - YouTube www.youtube.com

Svar fra kulturdepartementet. Det formelle brev jobansøgning. -dronningetitel til camilla giver klarhed • kendte.dk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar