brev adresse plassering Husket verken navn eller adresse, turist tegnet kart på konvolutten

Hei, folkens! Det er meg igjen, den hysterisk morsomme personen som alltid har noe å si. Jeg vil gjerne snakke om noe som er viktig for oss alle: sending av pakker. Jeg vet, jeg vet. Det høres ikke så morsomt ut, men vent til du hører om noen av disse tingene jeg fant på nettet!

Hvordan få pakkelappen til å se ut som et brev?

Visste du at du kan lage din egen pakkelapp til å se ut som et brev?! Jeg vet! Jeg flippet ut også. Det er som om du tar en tidsmaskin tilbake til da Posten var en romantisk og gammeldags greie. Bare sjekk ut denne snasne lille GIF-en jeg fant:

Pakkelapp som brev

Er det ikke søtt? Og du kan gjøre det selv! Så her er instruksjonene for å lage din egen pakkelapp-brev-hybrid:

  1. Gå til Postens nettside og trykk på "Forsendelse"
  2. Velg "Pakke" og fyll inn all informasjonen om mottaker og avsender
  3. Lag deretter en egen tekst som du vil ha på pakkelappen. Det kan være litt rørende, som "jeg savner deg allerede, bestemor", eller veldig minimalistisk, som "denne er til deg"
  4. Til slutt, velg "Design og skriv ut adresselapp og frimerke" og velg deretter "Adresselapp"
  5. Nå kan du velge mellom et utvalg av morsomme eller vintage design for pakkelappen. Velg brevdesignet, og du er klar!

Postkasse-post er en greie nå?

En annen ting jeg lærte om nylig, er at Posten faktisk lar deg sende post fra din egen postkasse! Jeg har ikke sett en slik innovativ idé siden bindersene ble oppfunnet på 1950-tallet. Sjekk ut denne fine bildet av det. Du kan se gleden i øynene hans:

Mann sender brev fra postkassen

Er han ikke fantatisk?

Trender kommer og går, men Posten har virkelig satt standarden for pakking og sending siden evigheter. Uansett hvor gammeldags de er, vil jeg alltid elske Posten. De er som en gammel venn. Og nå kan du bruke disse triksene for å gjøre sendingen enda mer personlig. Lykke til!

If you are searching about Annen API-informasjon you've visit to the right page. We have 8 Pics about Annen API-informasjon like Banker på Pavens port: Hektiske tider for biskopen, Besøke innsatte – Halden fengsel and also Annen API-informasjon. Read more:

Annen API-informasjon

Annen API-informasjon www.difitest.digipost.no

konvolutt eksempel digipost

Annen API-informasjon

Annen API-informasjon www.difitest.digipost.no

konvolutt brev av digipost informasjon illustrasjon sendt helse

Adresse Care Of Mail Brev | Danmark Med Mere

adresse care of mail brev | Danmark med mere www.danmarkmedmere.dk

brev

Sende Pakke Med Posten - Nå Kan Du Sende Post Fra Din Egen Postkasse

Sende pakke med Posten - Nå kan du sende post fra din egen postkasse dinside.dagbladet.no

Besøke Innsatte – Halden Fengsel

Besøke innsatte – Halden fengsel haldenfengsel.no

Husket Verken Navn Eller Adresse, Turist Tegnet Kart På Konvolutten

Husket verken navn eller adresse, turist tegnet kart på konvolutten www.klikk.no

Banker På Pavens Port: Hektiske Tider For Biskopen

Banker på Pavens port: Hektiske tider for biskopen bankerpapavensport.blogspot.com

Kan Man Selv Bestemmer, Hvordan Ens Pakkelabel Må Se Ud?

Kan man selv bestemmer, hvordan ens pakkelabel må se ud? www.amino.dk

Adresse care of mail brev. Husket verken navn eller adresse, turist tegnet kart på konvolutten. Sende pakke med posten


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar