sikker jobb analyse skjema Taf-blogg av jørgen tømmermo: omblinding av reaktor

Heisann, mine kjøttkaker! Jeg kom over noen bilder som fikk meg til å le høyt og tenkte at jeg måtte dele de med dere. Så uten videre tullprat, la meg presentere de morsomme bildene jeg snublet over:

Omblinding av reaktor

Omblinding av reaktor

Se på denne stakkars reaktoren som har blitt omblendet! Jeg tenker på alle de gangene jeg kommer ut av sengen og ikke finner brillene mine – bare en omblendet verden. Men å miste synet i en reaktor kan nok være verre.

Helikoptersikkerhet - Sikker Jobb analyse SJA

Helikoptersikkerhet - Sikker Jobb analyse SJA

Vel, vel, vel. Ser ut som noen har spandert noen kroner på å designe dette praktfulle skjemaet, men har glemt å faktisk gjøre det brukervennlig. Jeg mener, trenger man virkelig å følge en labyrint for å sjekke om helikoptersikkerheten er på topp? Jeg tror jeg heller lærer å fly en helikopter selv enn å fylle ut dette skjemaet korrekt.

Jeg håper disse morsomme bildene fikk deg til å smile og kanskje få en god latter også. Husk å ta vare på dine øyne og bruk alltid brillene dine (hvis du har noen), og hvis du noen gang må fylle ut en Sikker Jobb analyse SJA, så kan det være lurt å ha en kopp kaffe og en god bok i nærheten. Ha en flott dag mine kjære!

If you are looking for sja skjema fra 24onoff you've came to the right page. We have 6 Pictures about sja skjema fra 24onoff like Sikker Jobb Analyse Skjema - Skjema, Slik lager du SJA (Sikker-Jobb Analyse) i vår sjekkliste-bygger and also Helikoptersikkerhet - Sikker Jobb analyse SJA. Read more:

Sja Skjema Fra 24onoff

sja skjema fra 24onoff blogg.24onoff.no

Sikker Jobb Analyse Skjema - Skjema

Sikker Jobb Analyse Skjema - Skjema skjema-1.blogspot.com

Sikker Jobb Analyse Skjema - Skjema

Sikker Jobb Analyse Skjema - Skjema skjema-1.blogspot.com

Slik Lager Du SJA (Sikker-Jobb Analyse) I Vår Sjekkliste-bygger

Slik lager du SJA (Sikker-Jobb Analyse) i vår sjekkliste-bygger blogg.24onoff.no

TAF-blogg Av Jørgen Tømmermo: Omblinding Av Reaktor

TAF-blogg av Jørgen Tømmermo: Omblinding av reaktor taf14-toemmermo.blogspot.com

Helikoptersikkerhet - Sikker Jobb Analyse SJA

Helikoptersikkerhet - Sikker Jobb analyse SJA heliwing.no

sikker analyse jobb sja skjema risikovurdering helikopter

Sikker jobb analyse skjema. Slik lager du sja (sikker-jobb analyse) i vår sjekkliste-bygger. Sikker analyse jobb sja skjema risikovurdering helikopter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar