c skjema lanekassen Søke lån og stipend i lånekassen

Hei alle sammen! Jeg fant noe fantastisk morsomme greier på internett i dag! Det er noen skjemaer som er så rare at jeg ikke helt skjønte hva de skulle brukes til. Men de var jo så rare at jeg bare måtte dele dem med dere! Den første er en slags liste hvor man skal vurdere risikoen ved en oppgave. Jeg tror kanskje den er laget for arbeidsplasser eller noe sånt, for det er jo viktig å tenke på sikkerheten. Men jeg skjønte ikke alle spørsmålene. For eksempel: "Er det nødvendig med spesielle ferdigheter for å utføre oppgaven?" Hva slags ferdigheter? Kaste ball eller spille piano? Uansett, her er bildet av skjemaet:

Task Risk Assessment Form Checklist - SafetyCulture

Bilde av Task Risk Assessment Form Checklist

Er dette noe du kan bruke til å evaluere din neste oppgave? Eller er det like forvirrende som meg?

Den neste skjemaet er på engelsk, så jeg måtte bruke Google Translate for å forstå det. Det heter C-skjemaet, og det ser ut som en eller annen form for offisiell rapport. Men igjen har jeg ingen anelse om hva den skulle brukes til. Kanskje noen av dere kan hjelpe meg å tolke det?

C Skjema Engelsk

Bilde av C Skjema Engelsk

Er det bare meg, eller ser dette skjemaet ut som noe som tilhører Area 51?

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hva disse skjemaene er for eller hva de betyr. Men det var jo litt gøy å tenke på hva slags rare oppgaver disse skjemaene kunne passe til. Kanskje jeg skal lage en Task Risk Assessment Form Checklist for å avgjøre om jeg skal ta en lur eller se på Netflix? Uansett, håper dere har hatt det like morsomt som meg med å se på disse rare skjemaene. Nå må jeg gå tilbake til å tenke på min egen risikovurdering: Skal jeg ta enda en kopp kaffe nå, eller er det farlig? Ha en flott dag, folkens!

If you are searching about Lånekassen | Praktisk info | GoStudy you've visit to the right web. We have 6 Pictures about Lånekassen | Praktisk info | GoStudy like Lånekassen, Task Risk Assessment Form Checklist - SafetyCulture and also Søke lån og stipend i Lånekassen | NKI. Read more:

Lånekassen | Praktisk Info | GoStudy

Lånekassen | Praktisk info | GoStudy www.gostudy.no

Søke Lån Og Stipend I Lånekassen | NKI

Søke lån og stipend i Lånekassen | NKI www.nki.no

Lånekassen

Lånekassen ulsrud.vgs.no

Task Risk Assessment Form Checklist - SafetyCulture

Task Risk Assessment Form Checklist - SafetyCulture public-library.safetyculture.io

Lånekassen - YouTube

Lånekassen - YouTube www.youtube.com

C Skjema Engelsk

C Skjema Engelsk www.scribd.com

skjema engelsk

Lånekassen. Task risk assessment form checklist. Lånekassen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar