skjema juleølsmaking Skriving juletema kreativ malimo butikk

Åh, det begynner virkelig å føles som jul! Jeg har blitt invitert til to forskjellige juleølsmakinger i kveld, og jeg må si at jeg er ganske spent. Jeg har alltid vært en øl-entusiast, og å bli introdusert for nye merker og smaker er alltid en spennende opplevelse.

Første stopp: Ølportalens juleølsmaking

Ølportalens store juleølsmaking 2017

Ølportalen har virkelig satt sammen en fantastisk julsmakingsopplevelse for oss. De har plukket ut de mest interessante ølene fra hele verden og samlet dem i en intim og koselig setting. Jeg gleder meg til å smake alt fra krydret juleøl til stout med sjokoladesmak.

Neste stopp: Glomdalsmuseet

Juleølsmaking - Glomdalsmuseet

Glomdalsmuseet har også satt sammen en spennende juleølsmaking. Det beste med denne opplevelsen er definitivt beliggenheten - i hjertet av en gammel norsk bygning! Jeg kan ikke vente med å smake på ølene og lære mer om historien bak dem.

Alt i alt, dette blir en fantastisk kveld. Jeg føler meg heldig som har muligheten til å oppleve to forskjellige smakinger og lære mer om min favorittdrikk. Kan ikke tenke meg en bedre måte å feire juletiden på!

If you are searching about Jule-tillæg til Kristeligt Dagblad 2010 by Kristeligt Dagblad - Issuu you've came to the right web. We have 6 Pictures about Jule-tillæg til Kristeligt Dagblad 2010 by Kristeligt Dagblad - Issuu like Juleølsmaking - Glomdalsmuseet, Ølportalens store juleølsmaking 2017 – Ølportalen and also Jule-tillæg til Kristeligt Dagblad 2010 by Kristeligt Dagblad - Issuu. Read more:

Jule-tillæg Til Kristeligt Dagblad 2010 By Kristeligt Dagblad - Issuu

Jule-tillæg til Kristeligt Dagblad 2010 by Kristeligt Dagblad - Issuu issuu.com

JULEXPERIMENT 2017 | Storstadsmamman | Julpyssel Skola, Förskoleidéer

JULEXPERIMENT 2017 | Storstadsmamman | Julpyssel skola, Förskoleidéer www.pinterest.com

Juleølsmaking - Glomdalsmuseet

Juleølsmaking - Glomdalsmuseet glomdalsmuseet.no

Ølportalens Store Juleølsmaking 2017 – Ølportalen

Ølportalens store juleølsmaking 2017 – Ølportalen olportalen.no

24 Skrivestartere Med Juletema For Kreativ Skriving! | Malimo

24 skrivestartere med juletema for kreativ skriving! | Malimo malimo.no

skriving juletema kreativ malimo butikk

Ølportalens Store Juleølsmaking 2017 – Ølportalen

Ølportalens store juleølsmaking 2017 – Ølportalen olportalen.no

Juleølsmaking. Ølportalens store juleølsmaking 2017 – ølportalen. 24 skrivestartere med juletema for kreativ skriving!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar