skjema ålesund kommune Ålesund havn syd

Hei alle sammen! Se hva jeg fant på internettet i dag! Bilder fra to forskjellige steder i Norge som jeg tror vil få deg til å le eller smile. Først har vi dette bildet fra Sykkylven kommune. Se på dette bildet av den lille bygda! Det ser ut som det er tatt rett ut av en eventyrbok! Jeg kan nesten se alver og små dverger som hopper rundt i gatene. Og hva med disse fjellene i bakgrunnen? De ser ut som de er så nære at du kunne nå ut og ta på dem. Men ikke gjør det, du kan bli fanget av trollene som bor der! Hvis du tenker at dette bildet ser ut som noe fra en maleri, har du helt rett. Jeg mener, se på dette lyset! Det ser ut som at det er perfekt tatt opp i et lerret. Jeg kan nesten føle malingen som tørker på penselen når jeg ser på det. Men det er ikke bare steder som ser ut som de er fra eventyr som kan være morsomme. Ta en titt på dette bildet av utstyret og maskinene på Ålesund havn. Se på denne båten som heter Alusafe 1500 MPV 11! Hvis jeg noen gang hadde en båt, ville jeg kalle den "The Sassy Seagull". Men tilbake til Alusafe 1500 MPV 11. Jeg antar at det betyr at det er en båt som er trygg og pålitelig - og 1500 høres ut som mye! Men det er ikke bare navnet på båten som får meg til å smile. Se på disse to mennene som ser ut som om de har det så gøy på jobb! (Jeg antar at de jobber på havnen. Eller kanskje de bare får lov til å leke med de kule maskinene når ingen ser dem.) De ser ut som barn som har fått lov til å spille med sine favorittleker. Jeg vil nesten få lyst til å bli med og klatre på trucken! Hva synes du om disse bildene? Har du noen morsomme historier fra Sykkylven eller Ålesund? La meg vite i kommentarfeltet! Ha en fantastisk dag, og ikke bli fanget av troll :)

If you are looking for Havnestyret - Ålesund havn you've visit to the right place. We have 6 Images about Havnestyret - Ålesund havn like Sykkylven kommune - Sykkylven kommune, Vegadressering - flyttemeldinger - Inderøy kommune and also Personell, utstyr og maskiner - Ålesund havn. Read more:

Havnestyret - Ålesund Havn

Havnestyret - Ålesund havn alesund.havn.no

Personell, Utstyr Og Maskiner - Ålesund Havn

Personell, utstyr og maskiner - Ålesund havn alesund.havn.no

Areal Og Eiendom - Ålesund Havn

Areal og eiendom - Ålesund havn alesund.havn.no

Ålesund Havn Syd - Ålesund Havn

Ålesund havn syd - Ålesund havn alesund.havn.no

Sykkylven Kommune - Sykkylven Kommune

Sykkylven kommune - Sykkylven kommune www.sykkylven.kommune.no

sykkylven kommune

Vegadressering - Flyttemeldinger - Inderøy Kommune

Vegadressering - flyttemeldinger - Inderøy kommune www.inderoy.kommune.no

Ålesund havn syd. Sykkylven kommune. Areal og eiendom


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar