porto brev utrikes Porto brev inrikes

Hei skjønninger!

Jeg har funnet noen bilder som jeg bare må dele med dere. Det er så mye spennende der ute i verden, og disse bildene fanget virkelig min oppmerksomhet.

Vargbackens jernvagsstation

Bilde av Vargbackens jernvagsstation

Ser dere denne jernbanestasjonen? Den ligger visstnok i Piteå kommun i Norrbotten i Sverige. Jeg sier visstnok, for jeg er ikke helt sikker. Jeg kan ikke forstå hvorfor denne stasjonen er så stor når den ligger så langt inne i skogen. Men kanskje det er en populær reisedestinasjon for alle skogtrollene der ute.

30 øre porto på lokalt brev

Bilde av 30 øre porto på lokalt brev

Og hva med dette brevet fra 1935? Jeg elsker å se på gamle brev og postkort. Det er så fascinerende å tenke på hva som skjedde da brevet ble sendt av gårde. Var det noen som ventet spent på et svar? Eller var det kanskje bare en liten og kjedelig regning som skulle betales?

Jeg har jo hørt om de gode gamle dager, men det virker som om det var mye mer arbeid med alt i gamle dager.

Uansett, jeg håper dere likte å se på disse bildene like mye som jeg gjorde. Det er så gøy å se forskjellige ting og undre seg over historiene bak dem. Hvem vet hva som venter rundt neste hjørne?

Ha en super dag, skjønninger!

If you are looking for Porto Brev Inrikes you've visit to the right page. We have 8 Pics about Porto Brev Inrikes like Postnord Porto Brev Utrikes - Psevdonim St Vojna Skicka Brev Till, Fitfab: Portotabell Inrikes Brev and also Brev Till Norge Porto / 41 Gamle Brev Sendt Til Norge 1827 Til 1840. Here it is:

Porto Brev Inrikes

Porto Brev Inrikes aryamustaimah.blogspot.com

brev inrikes porto ifokus prislista postens

Brev Till Norge Porto / 41 Gamle Brev Sendt Til Norge 1827 Til 1840

Brev Till Norge Porto / 41 Gamle Brev Sendt Til Norge 1827 Til 1840 oneljcdca.blogspot.com

Vargbackens Järnvägsstation Oskrivet Piteå Kommun Norrbotten Svår Station

Vargbackens järnvägsstation oskrivet Piteå kommun Norrbotten svår station www.tradera.com

Fitfab: Portotabell Inrikes Brev

Fitfab: Portotabell Inrikes Brev fitfab40plus.blogspot.com

inrikes

Postnord Portotabell Brev Inrikes - Sudansite.net

Postnord Portotabell Brev Inrikes - sudansite.net sudansite.net

30 øre Porto På Lokalt Brev Fra Stockholm D 10 1 1935 Brevet Er

30 øre porto på lokalt brev fra Stockholm d 10 1 1935 Brevet er www.stamps.dk

Porto Brev Inrikes

Porto Brev Inrikes aryamustaimah.blogspot.com

inrikes asterix griffon

Postnord Porto Brev Utrikes - Psevdonim St Vojna Skicka Brev Till

Postnord Porto Brev Utrikes - Psevdonim St Vojna Skicka Brev Till tarsiussrum3.blogspot.com

Brev inrikes porto ifokus prislista postens. Porto brev inrikes. Porto brev inrikes


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar