skjema 34-00.15 Skjema kvalitetskontroll

Hei alle sammen! Jeg har funnet noen morsomme skjemaer som jeg vil dele med dere. Det er alltid gøy å fylle ut skjemaer, ikke sant? Spesielt når de har fine bilder som gjør det hele litt mer interessant. Så uten videre, la oss ta en titt på disse skjemaene! Først opp, har vi et skjema fra Norges Domstoler. Det ser ut som de har investert i noen skikkelig kule bilder for å gjøre dette skjemaet litt mindre kjedelig. Jeg mener, se på den fine gjengen av mennesker som ser så glade ut for å fylle ut skjemaet. Og sjekk ut den lekre blå fargen på bakgrunnen, jeg tror det får meg til å ville fylle ut dette skjemaet mer enn om det bare hadde vært hvitt! Bilde av skjema fra Norges Domstoler

Skjema fra Norges Domstoler

Note: Jeg vet ikke helt hva dette skjemaet handler om, så jeg kan ikke fortelle deg om det er morsomt å fylle ut. Men det ser i det minste fint ut!

Neste skjema på lista er fra NLT Sunnfjord. Dette skjemaet handler tilsynelatende om HMS og avvik. Men hør her, sjekk ut bildet på dette skjemaet. Det ser ut som noen har tatt et bilde av et papirskjema med en gammel mobiltelefon, og prøvd å lime det inn på en nettside. Jeg mener, kan det bli mer retro enn dette? Jeg tror ikke det. Og hva er det med denne fonten? Den ser mer ut som en skriften på en gammel skrivemaskin enn en moderne nettside. Bilde av skjema fra NLT Sunnfjord

Skjema fra NLT Sunnfjord

Note: Jeg vil ikke påstå å være en ekspert på HMS og avvik, men jeg kan forestille meg at dette skjemaet kommer til å ta litt tid å fylle ut. Men hvem vet, kanskje du kan bli nostalgisk for gamle tider mens du fyller ut dette skjemaet.

Så det var mine to nye favorittskjemaer. Hva synes dere? Klarer du å finne noen morsomme skjemaer på egen hånd? Hvis du gjør det, vil jeg gjerne se dem! Ha det gøy med skjemaene, folkens!

If you are searching about Stillaskontroll-skjema-3 you've came to the right page. We have 8 Images about Stillaskontroll-skjema-3 like Skjema | Norges Domstoler, Husmanss: Del D Skjema Nav and also Stillaskontroll-skjema-3. Here it is:

Stillaskontroll-skjema-3

Stillaskontroll-skjema-3 www.kvalitetskontroll.no

Skjema | Kvalitetskontroll AS

Skjema | Kvalitetskontroll AS www.kvalitetskontroll.no

skjema kvalitetskontroll

Husmanss: Hva Er Sam Skjema

Husmanss: Hva Er Sam Skjema husmannsplassen.blogspot.com

Nav Skjema 95-00.05 - Service Senter

Nav Skjema 95-00.05 - Service Senter service-senter.blogspot.com

nav pdffiller skjema fillable

Nav Skjema 34-00.15 - Skjema

Nav Skjema 34-00.15 - Skjema skjema-1.blogspot.com

Skjema | Norges Domstoler

Skjema | Norges Domstoler www.domstol.no

skjema skifte norges domstoler arv domstol

Husmanss: Del D Skjema Nav

Husmanss: Del D Skjema Nav husmannsplassen.blogspot.com

Skjema Og Diverse – NLT Sunnfjord

Skjema og diverse – NLT Sunnfjord www.nltsunnfjord.no

skjema avvik nlt sunnfjord

Husmanss: hva er sam skjema. Skjema og diverse – nlt sunnfjord. Nav skjema 95-00.05


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar