b skjema skole Elever og lærere ved fagerlund skole, brumunddal. lærer anders hogstad

Folkens, jeg fant to super interessante ting jeg vil dele med dere! Dere vet jo jeg alltid er på jakt etter måter å tjene penger på, og en av de tingene jeg sjekket ut var dette skjemaet for kilometergodtgjørelse. Jeg har aldri sett et mer fancy skjema i hele mitt liv! Så nå kan jeg altså få betalt for å kjøre min egen bil - hvordan er ikke det en fantastisk deal?

Bli rik på å kjøre bil

Skjema for km godtgjørelse

Dette skjemaet ser ut som om det er tatt rett ut av en Hollywood-film! Så nå kan jeg kjøre avgårde i min super fancy bil og få betalt for det også. Ja, jeg vet at man alltid må være forsiktig når man kjører bil, men det er en enkel måte å tjene litt ekstra på. Det er jo bare å logge antall kilometer og boom - pengene ruller inn.

Forsteinntaket til videregående skole er klart

Førsteinntaket til videregående skole

Og vet dere hva? Det er ikke bare jeg som har funnet en måte å tjene penger på! Trøndelag fylkeskommune har akkurat annonsert at førsteinntaket til videregående skole er klart. Det betyr at alle dere unge der ute kan nå faktisk planlegge fremtiden deres på en skikkelig måte.

Vi alle vet at videregående skole kan være litt overveldende - så mange forskjellige skoler og studieretninger, hvor skal man egentlig begynne? Men nå trenger dere ikke å bekymre dere lenger! Ta en kikk på listen over skoler og studieretninger og se hva som passer best for deg. Kanskje er du en fremtidig doktor eller advokat? Kanskje vil du bli en utrolig flink kokk eller en dyktig elektriker? Mulighetene er uendelige!

Så, det er det mine venner, et skjema for å tjene penger og en måte å planlegge fremtiden på. Hva kan vel være bedre enn det? Og husk, vær alltid kreativ når du prøver å tjene litt ekstra penger! Ha en flott dag, dere!

If you are searching about Førsteinntaket til videregående skole er klart - Trøndelag fylkeskommune you've visit to the right web. We have 6 Pictures about Førsteinntaket til videregående skole er klart - Trøndelag fylkeskommune like Skjema for km godtgjørelse, Blokker, blanketter og skjema - Avseth trykk og reklame and also Elever fra sjette og sjuende klasse, og lærer ved Åsen skole, Åsmarka. Read more:

Førsteinntaket Til Videregående Skole Er Klart - Trøndelag Fylkeskommune

Førsteinntaket til videregående skole er klart - Trøndelag fylkeskommune edialog-skjema.trondelagfylke.no

Skjema For Km Godtgjørelse

Skjema for km godtgjørelse kjorebokregler.blogspot.com

Alta Videregående Skole, Bygg Og Anlegg | Harald Nilsen AS Ligger Foran

alta videregående skole, bygg og anlegg | Harald Nilsen AS ligger foran www.ifinnmark.no

Blokker, Blanketter Og Skjema - Avseth Trykk Og Reklame

Blokker, blanketter og skjema - Avseth trykk og reklame avseth.no

skjema blokker blanketter avseth

Elever Og Lærere Ved Fagerlund Skole, Brumunddal. Lærer Anders Hogstad

Elever og lærere ved Fagerlund skole, Brumunddal. Lærer Anders Hogstad picryl.com

Elever Fra Sjette Og Sjuende Klasse, Og Lærer Ved Åsen Skole, Åsmarka

Elever fra sjette og sjuende klasse, og lærer ved Åsen skole, Åsmarka picryl.com

Førsteinntaket til videregående skole er klart. Blokker, blanketter og skjema. Alta videregående skole, bygg og anlegg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar