skjema nabovarsel 5155-gjenpart av nabovarsel

Hei nabo,

Jeg har noen spennende planer for min eiendom

Jeg har lenge hatt ønske om å bygge ut min eiendom med en glassveranda, og etter grundig planlegging og godkjenning fra kommunen har jeg nå kommet i gang med prosjektet. Jeg er så begeistret for dette og vil dele det med deg.

Bilde av kvittering på nabovarsel

Gjør deg kjent med planene mine

Jeg ønsker deg som nabo å være kjent med mine planer, og ville derfor sende deg en gjenpart av nabovarslet som jeg tidligere har sendt til kommunen. Som du kan se, så skal jeg bygge ut fra min eksisterende terrasse og inn i eiendommen min.

Bilde av gjenpart av nabovarsel

Sikring av skjerming og avstand

Jeg har allerede tatt høyde for at min utbygging ikke skal forstyrre hverdagen din. Din skjerming vil være like godt sikret som før, og jeg har lagt vekt på å opprettholde en god avstand mellom våre eiendommer slik at vi fortsatt vil ha vår fred og privatliv.

Jeg vil gjerne avslutte med å igjen uttrykke min begeistring for prosjektet, og ser frem til å dele dette flotte tilskuddet til min eiendom med deg!

Med vennlig hilsen,

Din nabo

PS: Hvis du har noen kommentarer eller spørsmål til mine planer, eller hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med, ta gjerne kontakt med meg når som helst.

If you are searching about Nabovarsel Kvittering Skjema - Skjema you've visit to the right place. We have 6 Images about Nabovarsel Kvittering Skjema - Skjema like Glassveranda: Utbygg/påbygg/tilbygg? Eller garasje? - Del 5, 5155-Gjenpart av nabovarsel and also Kvittering For Nabovarsel 2020-2022 - Fill and Sign Printable Template. Here it is:

Nabovarsel Kvittering Skjema - Skjema

Nabovarsel Kvittering Skjema - Skjema skjema-1.blogspot.com

Kvittering For Nabovarsel 2020-2022 - Fill And Sign Printable Template

Kvittering For Nabovarsel 2020-2022 - Fill and Sign Printable Template www.uslegalforms.com

5155-Gjenpart Av Nabovarsel

5155-Gjenpart av nabovarsel www.yumpu.com

Badehus På Ormøya | Selskapet Til Bekkelagets Vel

Badehus på Ormøya | Selskapet til Bekkelagets vel www.bekkelagetvel.org

Nabovarsel Skjema Pdf

Nabovarsel skjema pdf kjorebokregler.blogspot.com

nabovarsel skjema skal berørte pbl riving varsles naboer sendes eiendommen kreditorer

Glassveranda: Utbygg/påbygg/tilbygg? Eller Garasje? - Del 5

Glassveranda: Utbygg/påbygg/tilbygg? Eller garasje? - Del 5 glassveranda.blogspot.com

Badehus på ormøya. Nabovarsel skjema skal berørte pbl riving varsles naboer sendes eiendommen kreditorer. 5155-gjenpart av nabovarsel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar