a skjema skatteetaten Husmanss: forskudd på arv skjema skatteetaten

Jeg fant noen av de rareste skjemaene på nettet i dag! Helt seriøst, jeg tror jeg ler mer av disse absurditetene enn jeg burde. Først opp, har vi et skjema som heter "Fullmaktsskjema Reise Med Barn". Hva slags klovn har laget dette og tror dette er en grei idé å dele ut til folk? Som om det ikke er nok at du har med deg et bånd av vipperesatte småengler på en flytur, vil du også måtte vise frem et skjema for å vise at du faktisk har lov til å ha dem med deg?

Fullmaktsskjema Reise Med Barn

Fullmaktsskjema Reise Med Barn

Hvis du ser nøye på skjemaet, vil du legge merke til at det nesten ser ut som en fangevokters protokoll. Jeg kan nesten høre dem hviske til hverandre, "husk å sjekke alle barne-reisende for fullmakter, vi kan ikke ha at noen slipper unna med kidnapping i vår vaktperiode".

Deltakeren sitt skjema over formue og inntekt i Skatteetaten

Deltakeren sitt skjema over formue og inntekt i Skatteetaten

Og i tilfelle du trodde at skjemaet over var et engangstilfelle av tullete administrative prosedyrer, vil jeg presentere deg for "Deltakeren sitt skjema over formue og inntekt i Skatteetaten". Hva i all verden er dette? Er det ikke nok at vi lever i en verden hvor vi må betale skatt på inntektene våre, som om ikke livet allerede suger nok? Nå må vi også fylle ut et skjema som viser hvor fattige vi egentlig er, slik at noen andre kan ha en god latter på vår bekostning.

Jeg skulle ønske jeg kunne finne på et lystigere tema å skrive om i dag, men jeg kan ikke hjelpe for at skjemaer som dette bare bringer ut den morbide humoren i meg. Hva slags merkelige skjemaer har du funnet på nettet nylig?Åh, aldri sinn, jeg tror jeg ikke vil vite.

If you are searching about Deltakeren sitt skjema over formue og inntekt i - Skatteetaten you've came to the right web. We have 6 Images about Deltakeren sitt skjema over formue og inntekt i - Skatteetaten like Husmanss: Forskudd På Arv Skjema Skatteetaten, Fullmaktsskjema Reise Med Barn - Skjema and also Skjema for beregning av personinntekt (RF-1224) - Skatteetaten. Read more:

Deltakeren Sitt Skjema Over Formue Og Inntekt I - Skatteetaten

Deltakeren sitt skjema over formue og inntekt i - Skatteetaten www.yumpu.com

Fullmaktsskjema Reise Med Barn - Skjema

Fullmaktsskjema Reise Med Barn - Skjema skjema-1.blogspot.com

Nettmøte Om Skatt Og Skattemelding 2. April: Svarte Medlemmene | Huseierne

Nettmøte om skatt og skattemelding 2. april: Svarte medlemmene | Huseierne www.huseierne.no

Husmanss: Forskudd På Arv Skjema Skatteetaten

Husmanss: Forskudd På Arv Skjema Skatteetaten husmannsplassen.blogspot.com

Skatteetaten 2015 (2) - YouTube

Skatteetaten 2015 (2) - YouTube www.youtube.com

Skjema For Beregning Av Personinntekt (RF-1224) - Skatteetaten

Skjema for beregning av personinntekt (RF-1224) - Skatteetaten www.yumpu.com

skjema 1224 skatteetaten beregning

Fullmaktsskjema reise med barn. Skjema 1224 skatteetaten beregning. Husmanss: forskudd på arv skjema skatteetaten


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar