skjema bruksendring Visning leietaker: søknad om ferdigattest eksempel

Hei igjen mine fantastiske lesere! Dere trodde vel ikke jeg hadde glemt dere? Nei da, jeg var bare opptatt med å finne noe supermorsomt å dele med dere! Og nå har jeg det - jeg fant en skjema på nettet som får meg til å le høyt hver eneste gang jeg ser på det.

TREDJE DEL – AREALDISPONERING OG PLASSERING

Skjema for arealdisponering og plassering

Dette skjemaet er faktisk så morsomt at jeg vurderer å fylle det ut bare for moro skyld! Men først skal jeg selvfølgelig fortelle dere om det.

Først og fremst tror jeg det er viktig å påpeke at dette skjemaet ikke er ment som en spøk. Det er faktisk et offisielt skjema for å søke om endring i bruksformål eller tilbygg på en eiendom i Norge. Men det er likevel så absurd at jeg ikke kan la være å le!

Skjemaet er delt inn i tre deler, og den tredje delen heter altså "Arealdisponering og Plassering". Jeg mener, hvem elsker ikke å disponere areal og plassere ting? Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det høres ut som den perfekte helgeaktiviteten!

Publisert 5. april 2018

Skjema for underskrift

Og selv om det kanskje ikke høres så morsomt ut, så er det faktisk noe som heter "Skjema for underskrift". Jeg mener, det burde jo egentlig være ganske selvsagt hvordan man skriver under på et skjema, men det er åpenbart ikke alle som har lært det.

Jeg blir bare så glad av å se på dette skjemaet, og jeg håper dere også kan få litt glede av det! Kanskje til og med prøve å fylle det ut selv? Det kan jo bli den nye trenden, å arrangere såkalte "Skjema-fyllings-fester"!

Uansett, jeg håper dere likte dette lille intermezzoet, og har fått dere en god latter. Hvis ikke, så har dere ihvertfall lært litt om arealdisponering og underskrift på skjemaer.

If you are searching about TREDJE DEL – AREALDISPONERING OG PLASSERING you've came to the right place. We have 6 Pictures about TREDJE DEL – AREALDISPONERING OG PLASSERING like Fylle ut skjema - 01 - Slik søker du om bruksendring, TREDJE DEL – AREALDISPONERING OG PLASSERING and also Publisert 5. april 2018 Full størrelse 699 × 212. Read more:

TREDJE DEL – AREALDISPONERING OG PLASSERING

TREDJE DEL – AREALDISPONERING OG PLASSERING bruksendring.no

Fylle Ut Skjema - Vedlegg - Slik Søker Du Om Bruksendring

Fylle ut skjema - Vedlegg - Slik søker du om bruksendring bruksendring.no

Publisert 5. April 2018 Full Størrelse 699 × 212

Publisert 5. april 2018 Full størrelse 699 × 212 bruksendring.no

Visning Leietaker: Søknad Om Ferdigattest Eksempel

Visning leietaker: Søknad om ferdigattest eksempel visningleietaker.blogspot.com

Ssurvivor: Fullmakt Generell Mal

Ssurvivor: Fullmakt Generell Mal survivorsnetoworks.blogspot.com

skjema domstoler norges fullmakt generell ssurvivor

Fylle Ut Skjema - 01 - Slik Søker Du Om Bruksendring

Fylle ut skjema - 01 - Slik søker du om bruksendring bruksendring.no

Publisert 5. april 2018 full størrelse 699 × 212. Fylle ut skjema. Visning leietaker: søknad om ferdigattest eksempel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar