porto brev 65 g Vindeln 22/3-70 7-mila vindeln-robertsfors

Hei alle sammen! Jeg håper dere har hatt en flott dag så langt. Jeg ønsker å dele noen interessante funn med dere i dag!

Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors

Bilde av brev med poststempel Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors

Jeg kom nylig over et brev med et fascinerende poststempel fra Vindeln i Sverige datert 22. mars 1970. Stempelet viser at brevet ble sendt fra Vindeln til Robertsfor på en 7-mils distanse. Jeg syns det er spennende hvordan poststempel kan fortelle oss en historie om fortiden.

Pant:Guldarmbandsur Certina med g.. (384241027) Stampens Butik på Tradera

Bilde av et gullarmbåndsur fra Certina

Jeg fant også et flott gullarmbåndsur fra Certina på Tradera. Dette uret har en historie å fortelle, og med pant har det nå endelig funnet en ny eier som vil sette pris på det. Hver enkelt gjenstand vi kommer over har sin egen historie, og jeg syns det er viktig å ta vare på og respektere disse historiene.

Det er utrolig hva vi kan lære av gjenstander og artefakter fra fortiden. Jeg elsker å utforske historie og kultur gjennom slike funn, og jeg håper dere også likte å lese om disse spennende oppdagelsene.

Ha en flott dag videre!

If you are searching about Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors | Nord-Filateli HB you've came to the right page. We have 4 Pictures about Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors | Nord-Filateli HB like Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors | Nord-Filateli HB, KLINTA Massageljus Prosecco & Vanilj samt Läppb.. (417183760) ᐈ Köp på and also GADs AKTIVITETs BØGER - – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt. Here you go:

Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors | Nord-Filateli HB

Vindeln 22/3-70 7-mila Vindeln-Robertsfors | Nord-Filateli HB www.nordfilateli.se

GADs AKTIVITETs BØGER - – Dba.dk – Køb Og Salg Af Nyt Og Brugt

GADs AKTIVITETs BØGER - – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt www.dba.dk

KLINTA Massageljus Prosecco & Vanilj Samt Läppb.. (417183760) ᐈ Köp På

KLINTA Massageljus Prosecco & Vanilj samt Läppb.. (417183760) ᐈ Köp på www.tradera.com

Pant:Guldarmbandsur Certina Med G.. (384241027) ᐈ Stampens Butik På Tradera

Pant:Guldarmbandsur Certina med g.. (384241027) ᐈ Stampens Butik på Tradera www.tradera.com

Gads aktivitets bøger. Vindeln 22/3-70 7-mila vindeln-robertsfors. Pant:guldarmbandsur certina med g.. (384241027) ᐈ stampens butik på tradera


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar