skjema for reise til sverige Skjema reise til norge

Hei alle sammen! Nå har jeg akkurat funnet noen bilder som jeg synes er så morsomme at jeg ikke kan la være å dele dem med dere! De viser noen skjemaer som man må fylle ut hvis man skal reise til eller fra Norge. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er noe med disse skjemaene som får meg til å le. Først har vi et skjema som kalles "Innreisekarantene Sverige". Det ser ut som en grei beskjed, men når du ser på bildet, så er det noe med det store røde symbolet på toppen som gjør at jeg må trekke på smilebåndet. Jeg mener, det ser ut som en advarsel om at du går inn i en farlig sone! Nå skal jeg ikke late som om jeg ikke skjønner hvorfor det er viktig å fylle ut slike skjemaer. Jeg vet at det er for å holde oss alle trygge og sunne, og at vi må følge reglene når vi reiser til og fra forskjellige land. Men det betyr ikke at vi ikke kan ha det litt gøy mens vi gjør det, eller hva? Det neste bildet viser et skjema som heter "Reise Til Norge", og gjett hva? Det viser en person som står på en flyplass med ansiktet i hendene! Jeg mener, det er jo akkurat sånn jeg selv føler meg når jeg må fylle ut et skjema som dette! Det er så mange felt å fylle ut, og jeg er alltid redd for å gjøre en feil og få problemer når jeg kommer til grensen. Men vi kan ikke la disse skjemaene ta fra oss gleden ved å reise og oppleve nye steder. Vi må bare huske å le litt mens vi gjør det. Så her er mitt forslag: neste gang du skal fylle ut et skjema som dette, ta en titt på disse bildene og husk å smile litt mens du gjør det. Det vil gjøre hele opplevelsen mye mer morsom og minneverdig. Takk for at dere så på disse bildene med meg, og jeg ønsker dere alle en trygg og morsom reise neste gang dere skal ut og se verden!

If you are looking for Skjema Innreise Sverige - Service Senter you've came to the right web. We have 6 Pictures about Skjema Innreise Sverige - Service Senter like Skjema Reise Til Norge - Skjema, Skjema Reise Til Norge - Skjema and also Skjema Reise Til Norge - Skjema. Read more:

Skjema Innreise Sverige - Service Senter

Skjema Innreise Sverige - Service Senter service-senter.blogspot.com

innreise skjema sverige kommune hitra gule

Skjema Reise Til Norge - Skjema

Skjema Reise Til Norge - Skjema skjema-1.blogspot.com

Skjema Reise Til Norge - Skjema

Skjema Reise Til Norge - Skjema skjema-1.blogspot.com

Skjema Reise Til Norge - Skjema

Skjema Reise Til Norge - Skjema skjema-1.blogspot.com

Reise Til Sverige - Nye Reiserad Fredag Dette Skjer Hvis Sverige Apnes

Reise Til Sverige - Nye Reiserad Fredag Dette Skjer Hvis Sverige Apnes harlandyoulle.blogspot.com

sverige fredag reiserad skjer dette hvis

Montering Ovner – Integrert Kjokkenet

Montering ovner – Integrert kjokkenet sminkebord.ru

Skjema innreise sverige. Skjema reise til norge. Montering ovner – integrert kjokkenet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar