4at skjema Skjema regjeringen toppen

Jeg har nettopp fullført de siste kjøretimene og teoritimene på kjøreskolen, og nå har jeg endelig lært alt jeg trenger for å få førerkortet mitt! Det har vært en lang og utfordrende reise, men jeg er så glad for å ha nådd dette målet.

Bildene fra kjøreskolen

Bilde av en person som kjører bil

På dette bildet ser du meg mens jeg kjørte bilen min på veien. Det var veldig spennende å få lov til å prøvekjøre bilen mens instruktøren min ga meg veiledning og tips. Det var virkelig en lærerik opplevelse.

Bilde av en person som kjører bil og instruktør som sitter ved siden av

Dette bildet viser meg og instruktøren min mens vi kjørte. Jeg lærte mye fra instruktøren min, og jeg føler meg nå mye mer selvsikker bak rattet. Å ha en god instruktør er virkelig nøkkelen til å lære seg å kjøre på en trygg og ansvarlig måte.

Min erfaring med kjøreskolen

Å gå på kjøreskolen har vært en fantastisk opplevelse for meg. Jeg har lært så mye om trafikkregler, sikkerhet på veien og hvordan man skal kjøre bil på en trygg og ansvarlig måte. Instruktørene på skolen var alltid veldig støttende og hjelpsomme, og de ga meg alltid god veiledning og hjelp når jeg trengte det.

Jeg vil absolutt anbefale kjøreskolen til alle som vil lære å kjøre bil. De har virkelig gjort det enkelt for meg å lære alt jeg trenger for å få førerkortet mitt. Jeg kan ikke vente med å komme meg ut på veien på min egen og begynne å kjøre på egenhånd!

Alt i alt har min erfaring med kjøreskolen vært fantastisk. Jeg vil alltid sette pris på den tiden jeg tilbrakte der, og jeg kan ikke vente med å se hva fremtiden har å bringe når jeg nå endelig kan kjøre på egenhånd. Takk til kjøreskolen for å gi meg de ferdighetene og selvtilliten jeg trenger for å være en trygg og ansvarlig sjåfør.

If you are searching about Eksamen 2015 del 1, oppgave 4a og 4b - YouTube you've came to the right web. We have 8 Images about Eksamen 2015 del 1, oppgave 4a og 4b - YouTube like Eksamen 2015 del 1, oppgave 4a og 4b - YouTube, De sidste køretimer og teori (afsnit 7 og 8) – Køreskoleregler.dk and also EUR-Lex - 32015R0504 - EN - EUR-Lex. Here it is:

Eksamen 2015 Del 1, Oppgave 4a Og 4b - YouTube

Eksamen 2015 del 1, oppgave 4a og 4b - YouTube www.youtube.com

EUR-Lex - 32015R0504 - EN - EUR-Lex

EUR-Lex - 32015R0504 - EN - EUR-Lex eur-lex.europa.eu

lex

De Sidste Køretimer Og Teori (afsnit 7 Og 8) – Køreskoleregler.dk

De sidste køretimer og teori (afsnit 7 og 8) – Køreskoleregler.dk www.koreskoleregler.dk

Konsolideret TEKST: 32003R2286 — DA — 01.01.2006

Konsolideret TEKST: 32003R2286 — DA — 01.01.2006 eur-lex.europa.eu

af til

NOU 2000: 8 - Regjeringen.no

NOU 2000: 8 - regjeringen.no www.regjeringen.no

skjema regjeringen toppen

De Sidste Køretimer Og Teori (afsnit 7 Og 8) – Køreskoleregler.dk

De sidste køretimer og teori (afsnit 7 og 8) – Køreskoleregler.dk www.koreskoleregler.dk

Konsolideret TEKST: 32006R1013 — DA — 01.01.2016

Konsolideret TEKST: 32006R1013 — DA — 01.01.2016 eur-lex.europa.eu

EUR-Lex - 32015R0504 - EN - EUR-Lex

EUR-Lex - 32015R0504 - EN - EUR-Lex eur-lex.europa.eu

lex

Af til. Eksamen 2015 del 1, oppgave 4a og 4b. Konsolideret tekst: 32006r1013 — da — 01.01.2016


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar