politiattest skjema Skjema bekreftelse attest sif formål fotball snertingdal hentes kiosken

Hei alle sammen! Nå har jeg gjort noe litt skummelt... Jeg har søkt om en politiattest! Men rolig nå, det var ikke fordi jeg hadde gjort noe kriminelt... Nei, nei, jeg skulle være trener for et fotballag! Og du vet jo at vi må være sikre på at barna er trygge rundt oss voksne. Jeg har jo alltid ønsket å bidra litt ekstra til lokalsamfunnet, og hva er vel bedre enn å være trener for et idrettslag? Da kan jeg lære bort alt jeg kan om livet, samtidig som jeg får henge med noen kule kids. Men før jeg kunne hoppe inn i trenergjerningen, måtte jeg altså søke om en politiattest for å bevise at jeg er en skikkelig fyr. Jeg sjekket litt rundt om hvordan man søkte om en slik attest, og fant ut at man kunne gjøre det på nett. Det var faktisk superenkelt! Jeg bare fylte ut en liten søknad, og så var det bare å vente på at den kom i posten. But wait... Det var jo først da jeg fikk et lite panikkanfall. Herregud, hva om det hadde vært en feil på attesten? Kommer jeg til å måtte sone i fengsel??? Vel, det var litt over dramatisk å tro det, men du skjønner greia, ikke sant? Til min store lettelse så var det ingen feil på attesten, og jeg kunne stolt levere den til klubben. Selvfølgelig ble jeg litt nysgjerrig på hva som faktisk stod i attesten min, så jeg måtte jo ta en titt. Heldigvis så så det ut som jeg var en super stålfyr, og jeg fikk lov til å være trener! Hurrarop! Til slutt så må jeg bare si at det er kjempeviktig at alle som skal jobbe med barn og unge (og eldre også, for den saks skyld) har en godkjent politiattest. Vi må alle jobbe sammen for å skape et trygt og godt lokalsamfunn, og det er virkelig ikke mye jobb å søke om en attest. Så, hvis du planlegger å være trener, speiderleder, barnevakt, eller hva som helst annet som involverer unger, søk om en attest nå! Håper dere har hatt en god latter på min bekostning, og at dette har vært en liten påminnelse om hvor viktig det er å være trygg rundt barn. Ha en fin dag!

Sjekk ut mine to politiattester

Politiattest i SIF Fotball

Denne attesten betyr at jeg er en skikkelig fyr!

politiattest

Og denne attesten viser at jeg er mer klar enn Justin Timberlake i "Suit & Tie".

If you are looking for politiattest you've visit to the right page. We have 6 Pics about politiattest like Politiattest i SIF Fotball – Snertingdal Idrettsforening, Politiattest - Fritid for alle and also Politiattest i SIF Fotball – Snertingdal Idrettsforening. Here it is:

Politiattest

politiattest www.ilbjorn.no

Politiattest I Eldreomsorgen – Senior Norge

Politiattest i eldreomsorgen – Senior Norge seniornorge.org

Politiattest - Fritid For Alle

Politiattest - Fritid for alle www.fritidforalle.no

Politiattest | Tjensvoll Fotballklubb

Politiattest | Tjensvoll Fotballklubb www.tjensvollfk.no

eksempel attest

Politiattest | Tao Kampsportklubb, Oslo

Politiattest | Tao Kampsportklubb, Oslo www.taokampsport.no

perfekt det

Politiattest I SIF Fotball – Snertingdal Idrettsforening

Politiattest i SIF Fotball – Snertingdal Idrettsforening snertingdal-if.no

skjema bekreftelse attest sif formål fotball snertingdal hentes kiosken

Skjema bekreftelse attest sif formål fotball snertingdal hentes kiosken. Politiattest i sif fotball – snertingdal idrettsforening. Politiattest i eldreomsorgen – senior norge


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar