hva er b skjema Hund cadera displasia sospecha perros hva

Hei hei alle sammen! I dag har jeg funnet noe som virkelig fikk meg til å smile. Det er et par bilder jeg vil dele med dere, så heng med!

Nettskjema - Høgskolen i Østfold

Først ut har vi et bilde av et skjema som virkelig kan gjøre livet lettere for oss studentene. Jeg vet ikke med dere, men jeg har vært borti noen skjema i mitt liv som har vært så kompliserte at jeg har fått lyst til å grine. Derfor gleder det meg å se at Høgskolen i Østfold har laget et så enkelt og brukervennlig nettskjema. Bare se på bildet, det ser jo nesten ut som et barneskjema! Nå kan vi fylle ut skjemaer uten å få hodepine eller miste troen på menneskeheten. Takk Høgskolen i Østfold, dere har virkelig gjort en forskjell.

bilde av nettskjema fra Høgskolen i Østfold

Jeg vil også påpeke at jeg ble så glad da jeg så at bildet hadde ordet "bygge" i tittelen. Jeg vet ikke hva det er med det ordet, men det får meg alltid til å smile. Det får meg til å tenke på å bygge lego, bygge sandkasser, bygge slott. Ja, dere skjønner hvor jeg vil hen. Takk for det, Høgskolen i Østfold!

Dual Band RFID leser 125kHz, 13,56MHz, NFC, EM400x, Mifare. 10

Neste bilde virket kanskje litt teknisk ved første øyekast, men la meg forsikre deg om at det er ingenting å bekymre seg over. Kort fortalt er det et verktøy som lar oss lese informasjon fra små brikker som kan være på alt fra bankkort til bilnøkler. Det er sikkert noen som tenker "Ja, og hva er så gøy med det?". Vel, la meg fortelle deg dette: du kan faktisk få RFID brikker du kan låne av biblioteket, for eksempel. Og når du låner en RFID-brikke, kan du vinne alt fra et gavekort til en ipad. Det skal visstnok være en utfordring i å finne RFID-brikkene, så jeg vil vel si at det er litt som å jakte på skatter. Så nå vet du det, jeg håper dette bildet inspirerte deg til å lete etter RFID-brikker du også.

bilde av en Dual Band RFID leser

Jeg vil også påpeke at tittelen på bildet var ganske imponerende. Jeg tenker at hvis jeg skulle kjøpt en leser som dette, så hadde jeg blitt skikkelig imponert hvis den hadde hatt så mange funksjoner. Jeg mener, det står jo både 125kHz, 13,56MHz, NFC, EM400x og Mifare. Helt ærlig, jeg har ikke peiling på hva det egentlig betyr, men det høres imponerende ut! Takk for at du lærte meg noe nytt i dag, Danbit!

Det var mine to bilder for i dag, jeg håper du fikk deg et godt smil på leppene. Vi sees neste gang, ha en super dag videre!

If you are looking for Gjør dette hjemme - Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet you've visit to the right web. We have 8 Pictures about Gjør dette hjemme - Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet like Husmanss: Hva Hvordan Hvorfor Skjema Eksempel, HD/AA and also Blokker, blanketter og skjema - Avseth trykk og reklame. Here it is:

Gjør Dette Hjemme - Det Matematisk-naturvitenskapelige Fakultet

Gjør dette hjemme - Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet www.mn.uio.no

Blokker, Blanketter Og Skjema - Avseth Trykk Og Reklame

Blokker, blanketter og skjema - Avseth trykk og reklame avseth.no

skjema leiekontrakt avseth trykk blokker blanketter

Dual Band RFID Læser 125kHz, 13,56MHz, NFC, EM400x, Mifare. 10

Dual Band RFID læser 125kHz, 13,56MHz, NFC, EM400x, Mifare. 10 danbit.no

Husmanss: Hva Hvordan Hvorfor Skjema Eksempel

Husmanss: Hva Hvordan Hvorfor Skjema Eksempel husmannsplassen.blogspot.com

Veileder For Utfylling Av Avfallsplan Og Miljøsaneringsbeskrivelse

Veileder for utfylling av avfallsplan og miljøsaneringsbeskrivelse www.scritub.com

HD/AA

HD/AA www.vikholmen.com

hund cadera displasia sospecha perros hva

Nettskjema - Høgskolen I Østfold

Nettskjema - Høgskolen i Østfold www.hiof.no

Gantt Skjema Mal - Diagram 1

Gantt Skjema Mal - Diagram 1 diagram-01.blogspot.com

Veileder for utfylling av avfallsplan og miljøsaneringsbeskrivelse. Skjema leiekontrakt avseth trykk blokker blanketter. Gantt skjema mal


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar